ΜΠΕΙΤΕ ΣΤΑ PODCASTS, ΤΙΣ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΕΣ ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΜΑΣ, ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΤΙΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΕΙΚΟΝΕΣ:

Βρείτε επίσης όλα μας τα media, από εδώ: https://linktr.ee/ufogreece

ΠΑΡΑΞΕΝΟ ΔΥΝΑΤΟ ΦΩΣ ΣΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ ΤΗΣ ΚΟΖΑΝΗΣ, ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2008.

Στις 14 Οκτωβρίου του 2008, στις 1:37 το βράδυ, τρεις κάτοικοι ενός χωριού της Κοζάνης, είδαν ένα περίεργο μπλε-κόκκινο δυνατό φως για λίγα δευτερόλεπτα στον ουρανό. Ο μάρτυρας κ.Δημήτρης δήλωσε: ''Είδαμε ένα τεράστιο φωτεινό αντικείμενο σε χαμηλή απόσταση, που έκανε απότομη κάθοδο, μετά διέγραψε διαγώνια πορεία δεξιά και απομακρύνθηκε ιλιγγιωδώς. Στην διαγώνια κάθοδο του αντικειμένου φάνηκε ένα μπλε και κόκκινο φως τόσο δυνατό, που παρόλο που ήταν πανσέληνος και είχε ξαστεριά, έκανε την νύχτα μέρα. Το όλο γεγονός κράτησε περίπου 5 δευτερόλεπτα. Το χωριό μου βρίσκεται στους πρόποδες στα Πιερία όρη και μαζί μου ήταν ο γαμπρός μου και η αδελφή μου, που έγιναν μάρτυρες του γεγονότος. Θα έλεγα ότι ήμουν ανέκαθεν άτομο που δεν πίστευα σε τέτοια αντικείμενα, αλλά το χτεσινό γεγονός κατάφερε να με αναστατώσει.''