ΜΠΕΙΤΕ ΣΤΑ PODCASTS, ΤΙΣ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΕΣ ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΜΑΣ, ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΤΙΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΕΙΚΟΝΕΣ:

Βρείτε επίσης όλα μας τα media, από εδώ: https://linktr.ee/ufogreece

Η ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ ΤΟΥ FREDERICK VALENTICH, 21/10/1978.

Το απόγευμα της 21ης Οκτωβρίου του 1978, στο στενό Bass στην Νότια Αυστραλία εξαφανίζεται ο 20χρονος Frederick Valentich, που πιλοτάρει ένα Cessna 182L. Στις 7.06 το απόγευμα επικοινωνεί με τον πύργο ελέγχου της Μελβούρνης και του αναφέρει ότι τον ακολουθεί ένα άγνωστο αεροσκάφος. Ο πύργος ελέγχου του απαντά ότι δεν υπάρχει άλλο γνωστό αεροσκάφος σ’αυτό το σημείο. Ο Valentich δηλώνει ότι βλέπει τα τέσσερα δυνατά φώτα προσγείωσής του σε ύψος 1000 ποδιών πάνω από αυτόν. Επίσης περιέγραψε ότι αυτό το αεροσκάφος τον προσεγγίζει από τ’αριστερά και ότι ο πιλότος του πιθανόν να τον περιπαίζει. Το ενοχλητικό αεροσκάφος είχε λαμπερή μεταλλική επιφάνεια με ένα πράσινο φως πάνω του. Ξαφνικά ο Valentich άρχισε να αντιμετωπίζει πρόβλημα με τον κινητήρα του (βλέπε ΥΓ.) . Η τελευταία του φράση ήταν: «Δεν είναι αεροσκάφος» συνοδευόμενο από μεταλλικούς ήχους .


Αμέσως μετά άρχισε η έρευνα για τον εντοπισμό του. Οι εκδοχές ήταν πολλές: όταν σκηνοθέτησε την εξαφάνιση του, ότι έχασε τον προσανατολισμό του και κατευθύνθηκε προς την επιφάνεια της θάλασσας, ότι αυτοκτόνησε μέχρι και ότι απήχθη από εξωγήινους. Εκείνη την νύχτα είχαν παρατηρηθεί πολλές θεάσεις UFO στην περιοχή. Στο παρελθόν, ο Valentich είχε αποτύχει σε διάφορες εξετάσεις για πιλότος και δεν θεωρούνταν ιδιαίτερα ικανός χειριστής. Ο επονείδιστος σκεπτικιστής Philip J. Klass χωρίς κανένα στοιχείο ανέφερε σε μια ομιλία του το 1992 ότι ο Valentich ήταν αναμεμειγμένος σε λαθρεμπόριο ναρκωτικών. 39 χρόνια έχουν περάσει και δεν έχει βρεθεί κανένας ίχνος του Valentich ή του αεροσκάφους του.

ΥΓ: Οι παρεμβολές σε κινητήρες και μηχανήματα γενικότερα, είναι πολύ συχνό φαινόμενο σε εμφανίσεις UFO. Χαρακτηριστικά παραδείγματα είναι η εμφάνιση UFO στην Τεχεράνη το 1976, όταν ένα F-4 που απογειώθηκε για να το αναχαιτίσει, έχασε τον έλεγχο όλων των συστημάτων του. Αμέσως, σηκώθηκε ένα δεύτερο F-4 το οποίο είχε να αντιμετωπίσει και δεύτερο UFO που ενώθηκε με το πρώτο. Όταν πήγε να ρίξει έναν πύραυλο αέρος-αέρος AIM-9, έπαθε διακοπή ρεύματος και έχασε τον έλεγχο όλων των όπλων του αεροσκάφους. Όλα αυτά αναφέρονται σε 3-σέλιδο εσωτερικό ενημερωτικό δελτίο της Αμερικάνικης αεροπορίας που ήταν χαρακτηρισμένο ως απόρρητο. Άλλο περιστατικό συνέβη στο Levelland του Texas το 1957 όταν σε πολλά αυτοκίνητα το ίδιο βράδυ σταματούσε η μηχανή την ώρα που πάνω απ’αυτά ή μπροστά τους ήταν ένα UFO. Οι επιβάτες των αυτοκινήτων άρχιζαν να καλούν τον έκπληκτο αξιωματικό υπηρεσίας του τοπικού αστυνομικού τμήματος και ν’αναφέρουν το ίδιο γεγονός, χωρίς να έχουν συνεννοηθεί μεταξύ τους. (Πηγή: thetruth.gr)