ΜΠΕΙΤΕ ΣΤΑ PODCASTS, ΤΙΣ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΕΣ ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΜΑΣ, ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΤΙΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΕΙΚΟΝΕΣ:

Βρείτε επίσης όλα μας τα media, από εδώ: https://linktr.ee/ufogreece

ΛΟΙΠΕΣ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΕΣ (2013) ΑΝΑΦΟΡΕΣ UFO, ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.

Το καλοκαίρι δυστυχώς πέρασε, αλλά αναφορές ΑΤΙΑ για τους μήνες Ιούλιο - Αύγουστο συνέχιζαν να καταφτάνουν, στην ιστοσελίδα μας UFOs & ALIENS TRUTH Greek community, αρκετές βδομάδες αργότερα.
Μία από αυτές είναι η αναφορά ενός μάρτυρα από το Ρέθυμνο της Κρήτης, ο οποίος μας έγραψε τα εξής: «Στις 27/7/2013 και ώρα 22:45, είδα ένα ΑΤΙΑ πάνω από το Ρέθυμνο. Ας ληφθεί υπ´όψιν ότι είμαι έμπειρος χειριστής αεροσκαφών, με εν ενεργεία πτυχίο και τα τελευταία 14 χρόνια ασχολούμαι με την αστρονομία, την αστροφωτογράφηση και τη παρατήρηση δορυφόρων. Η θέαση που προανέφερα αφορά ένα πολύ φωτεινό φως το οποίο εμφανίστηκε ερχόμενο από τα νοτιοανατολικά, σε άγνωστο ύψος, σίγουρα όμως ψηλότερα από τα γειτονικά βουνά. Αρχικά φάνηκε σαν κανονική κυκλοφορία, χωρίς όμως να παράγει κανέναν ήχο. Το πορτοκαλί φως του, μπορεί και να ξεπερνούσε το -5 σε φωτεινότητα, κάτι απίστευτο και μη συμβατό με τα περισσότερα αντικείμενα στον σκοτεινό ουρανό. Αναπάντεχα, σταμάτησε απότομα και με πολύ μεγάλη ακρίβεια έκανε ελιγμό, που ούτε το Harrier ούτε κάποιο ελικόπτερο θα έκανε με τέτοιο τρόπο. Έμεινε ακίνητο για δυο περίπου λεπτά σε διόπτευση 155 μοιρών από την θέση μου στη νέα μαρίνα του λιμανιού και ξαφνικά εκτέλεσε μια βίαιη -θα έλεγα- στροφή 180 περιπου μοιρών, μέχρι που εξαφανίστηκε σβήνοντας σιγά σιγά.
Δορυφόρος δεν θα μπορούσε να ήταν! Η μεταβολή του ανύσματος της ταχύτητας δεν παρέπεμπε σε κάτι τέτοιο. Η αιώρηση του ήταν απίστευτα ακριβής σε ανύψωση 40μοιρων ανάμεσα στον Οφιούχο και τον Σκορπιό. Η ξαφνική στροφή του, θα έκανε ζελέ οποιοδήποτε χειριστή, λόγω υπερβολικών G. Δυστυχώς αν είχα μαζί μου τον μισό εξοπλισμό που χρησιμοποιώ θα είχα κάνει μια πολύ πιο σωστή παρατήρηση. Πάντως, δεν αποκλείω να ήταν κάποιο UAV η RPV, χωρίς βέβαια η φωτεινότητά του να συνάδει με αυτά που γνωρίζω...»
Με επικοινωνία με την ομάδα Ερ.Ε.Ν.Ζω η Μαρία ανέφερε με τη σειρά της, ακόμα ένα φωτεινό ΑΤΙΑ στον καλοκαιρινό ουρανό της χώρας μας: «Καλησπέρα σας, με λένε Μαρία, είμαι κάτοικος Καισαριανής και θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας αυτό που μου συνέβη. Καθώς βγήκα στο μπαλκόνι μου ώρα 00:30 την 9/8/2013 και απολάμβανα την ηρεμία της γειτονιάς μου, το μάτι μου αντιλήφθηκε έναν περίεργο φωτισμό, σταθερό προς Ακρόπολη μεριά και σε ύψος, για περίπου 10 λεπτά στο ίδιο σημείο. Δεν το έχασα από τα μάτια μου ούτε δευτερόλεπτο, αναβόσβηνε φως και έμοιαζε σαν να πετάει αστραπές! Ήταν μοναδικό το συναίσθημα το ότι το είδα... αλλά και τρομακτικό».
Ένας κάτοικος Αριδαίας που ασχολείται ερασιτεχνικά με την αστρονομία, μας μίλησε και αυτός για ένα ακόμα φωτεινό αντικείμενο που εντόπισε ο ίδιος, αυτή τη φορά τέλη Αυγούστου. Το εντυπωσιακό σε αυτή τη θέαση ήταν ότι ο μάρτυρας ανέφερε ξανά πορεία πάνω στον ελληνικό εσω-αεροδιάδρομο UFO, μετά την ενεργοποίηση του στις 2-3 Αυγούστου: «Στις 22/8/2013, περίπου στις 10 το βράδυ εντόπισα ένα φωτεινό αντικείμενο, στην πορεία που έχετε σε πρόσφατο γράφημα δηλ. βορειοδυτικά με κατεύθυνση νοτιοανατολικά. Κινήθηκε για 30¨ περίπου και το εντόπισα γιατί ήταν φωτεινότερο από κάθε άστρο του ουρανού. Η κίνηση του ήταν αργή και ομαλή σε χαμηλό σχετικά ύψος, ενώ στο τέλος της παρατήρησης η φωτεινότητα του ελαττώθηκε (σαν ένα αστέρι το οποίο όμως κινιόταν) και χάθηκε σε κλάσματα του δευτερολέπτου, όχι στον ορίζοντα αλλά ψηλά στον νυχτερινό ουρανό.»
Η τελευταία αναφορά του καλοκαιριού, έγινε την τελευταία μέρα του Αυγούστου. Μάρτυρας η Κατερίνα Κ. από τη Θεσσαλονίκη, η οποία μας ξετύλιξε αναλυτικότατα την εμπειρία που έζησε, σε ένα mail που μας έστειλε και έλεγε τα εξής: «Σήμερα το βράδυ, 31/8/2013, στη Θεσσαλονίκη, στις 22:45, όπως ήμουν έξω και επέστρεφα στο σπίτι, κοίταξα ψηλά στον ουρανό και είδα σε οριζόντια παράταξη 4 φωτεινά αντικείμενα, τα οποία σίγουρα δεν ήταν αστέρια ή αεροπλάνα ή οτιδήποτε άλλο. Για την ακρίβεια, ταιριάζουν με τις περιγραφές άλλων στη σελίδα σας. Ήταν στρόγγυλα, κάποιοι τα περιγράφουν σαν φανάρια, πορτοκαλοκόκκινα, πετούσαν αρκετά χαμηλά, με κατεύθυνση από το Χορτιάτη - ανατολικά προς τα δυτικά - προς την παραλία της πόλης. Βρισκόμουν σε ύψωμα, στα περίχωρα της Θεσσαλονίκης, κοντά στην περιφερειακή για Χαλκιδική, ο ουρανός ήταν καθαρός και ενώ τα είδα, πριν προλάβω να βγάλω το κινητό για να τα καταγράψω, εξαφανίστηκαν, τόσο ξαφνικά, όσο ξαφνικά εμφανίστηκαν. Πήγαιναν γρήγορα και φαίνονταν μεγάλα. Τη μαρτυρία μου επιβεβαίωσαν δύο γνωστοί μου, οι οποίοι βρισκόντουσαν σε παράλληλο δρόμο, κοντά μου, αλλά όχι δίπλα μου. Δεν είχαμε συνεννοηθεί ούτε τους είπα τίποτε, απλώς με πήραν τηλέφωνο, για να μου πουν τι είδαν. Παρακαλώ, όπως καταγραφεί ότι ήμασταν όλοι σε νηφάλια κατάσταση!
Επίσης, αντιλήφθηκα γρήγορα περί τίνος πρόκειται, διότι, δύο άλλες μαρτυρίες, κοντινών μου προσώπων, στα μέσα Ιουλίου στη Χαλκιδική, πιθανόν στις 13/7/2013, η ημερομηνία δίνεται με επιφύλαξη, πάντως ήταν φέτος τον Ιούλιο, κοντά στις 23:00, είδαν ξαφνικά μία πορτοκαλοκκόκινη σφαίρα να βγαίνει από το πουθενά, να πλησιάζει το μπαλκόνι τους και μόλις κινήθηκαν, να παίρνει ύψος και να φεύγει μακρυά. Η κατεύθυνσή του ήταν από τα δυτικά προς τα ανατολικά.»